Hej..
 
Hm, är så svårt att börja skriva när man inte skrivit på så länge.
Men jag vill så gärna skriva. För min egen skull. Det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa..
Och sen var det faktiskt ganska kul att gå in nu och se att även om jag hoppat över nästan ett helt så är det några varje dag som går in här.
Säsongen som var, var fylld med så mycket runt om kring att jag inte hade lust att skriva, tyvärr. Ångrar det nu. Så klart hände mycket roligt men också mycket som var väldigt jobbigt. Blev mycket på en gång. Flyttade, bodde själv för första gången, bytte jobb bland annat.
Men nu känns det som allt ordnat upp sig och blivit bra. Eller till och med bäst.
Så blir en nystart här.
Tror det kräver en ny presentation av mig också så det går att hänga med.
 
HEJ!
Jag heter Johanna Sjöstrand. Jag är 23 år. Jobbar på Jaktia i Kosta. Jag bor nu i Norrhult. Med Pär. Lite knasigt, ja. Men har aldrig varit lyckligare än jag är här och nu. Det är det enda som räknas!
Och hur vi hamnade här är skit samma.
Här är vi iaf nu (efter lite tråkiga omständigheter och mycket strul på vägen) med åtta hundar. Ja ÅTTA!
Lovade varandra när vi blev tillsammans att vi aldrig skulle ha mer än sex... Men nu skulle jag inte vilja vara utan en enda av dom trotts att dom går en på nerverna ibland (ganska ofta..)
Tar en lite närme presentation av dom en annan dag.
 
Nu har jag iaf kommit igång. Hoppas det kan hålla i sig nu när det bockpremiär imorgon (även om jag håller mig tills på lördag) och allt det roliga börjar. Har en helt fantastisk jaktsäsong framför mig  tillsammans med den allra bästa människan jag vet och alla våra hundar, grymt!
 
God natt.
 
 

2 kommentarer

maja

16 Aug 2016 14:07

Jippi! Äntligen lite kul läsning igen :-)

maja

16 Aug 2016 14:07

Jippi! Äntligen lite kul läsning igen :-)

Svar: Åh vad glad jag blir! :D
Johanna Sjöstrand

Kommentera

Publiceras ej